43 مورد از بهترین امضاهای ایمیلی که “بهترین” و “تشکر” را به شرم می آورند
43 مورد از بهترین امضاهای ایمیلی که “بهترین” و “تشکر” را به شرم می آورند
بیشتر ما بعد از آخرین جمله کامل در ایمیل، خواندن را متوقف می کنیم. از این گذشته، اکثر ایمیلهای امضا شده چیزی مانند «بهترین»، «متشکرم»، «با احترام» یا چیزی شبیه به آن خستهکننده است — و خواندن میلیونها بار آن فایدهای ندارد.
با این حال، فراگیر شدن امضاهای ایمیل خسته کننده فرصتی عالی برای نمایندگان فروش است. بستن با چیزی به یاد ماندنی و شخصی نه تنها شما را متمایز می کند، بلکه آخرین فرصت برای برقراری ارتباط با مشتری احتمالی خود را نیز به شما می دهد.
بنابراین، یک قدرتمند را جفت کنید بنابراین یک قدرتمندmail=”_blank”>mail=”_blank”> با علامتی منحصر به فرد برای تأثیرگذاری. دفعه بعد که پیامی را پایان می دهید، یکی از این نشانه های خلاقانه را امتحان کنید.
خروج ایمیل
- “منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد [چالش] خود هستم”
- “برای مقابله با [چالش] با شما هیجان زده هستم”
- “از فرصتی که برای صحبت با یکی از دوستان [عاشق کتاب، صخرهنورد، بومی سینسیناتی و غیره] به شما داد متشکرم”
- “همیشه لذت بردن از همکار [آلوم بیتس، هوادار هاکی، طرفدار شور و شوق شما]”
- “امیدوارم بتوانید در [سرگرمی مشتری] این آخر هفته جا بیفتید”
- «دوباره به خاطر [رویداد آغازگر] تبریک میگویم»
- “امیدواریم که این فرصت را داشته باشید که [رویداد آغازگر] را در این آخر هفته جشن بگیرید”
- ‘از [رویدادی که مشتری احتمالی شما درباره آن به شما گفت] لذت ببرید
- ‘اوه، اتفاقا – در [رویداد] موفق باشید’
- “اگر در مورد [پیشنهاد، بهبود حفظ کارمندان خود، یافتن منابع فریلنسرهای جدید فناوری اطلاعات و غیره] سوالی دارید، به من مراجعه کنید”
- «دوشنبه فوق العاده ای داشته باشید؟»
- “امیدوارم هفته شما شروع خوبی باشد”
- ‘از پنجشنبه خود لذت ببرید (ما خیلی نزدیکیم!)’
- “جمعه مبارک – به امید اینکه چیزهای آرامش بخشی برنامه ریزی کرده باشید”
- “امیدوارم [روز] شما به خوبی پیش برود”
- ‘دیدم که [گرم، سرد] در [شهر بالقوه] خواهد بود — [خنک، گرم] بمانید’
- “روز عالی ای داشته باشید”
- “به زودی با اطلاعات بیشتر پیگیری خواهد شد…”
- “حالات خوبی برای شما می فرستم”
- “سفر خوبی داشته باشید”
- “از تعطیلات لذت ببرید”
- “از استراحت خود لذت ببرید”
- “ممکن است فروش با شما باشد”
- «[عنوان شغلی] دوستانه شما»
- “تا بی نهایت و فراتر از آن”
- “ممکن است شانس همیشه به نفع شما باشد”
- ‘Hakuna Matata’
- “زنده باشید و موفق باشید”
- “من فکر می کنم ما به یک [قایق، بودجه، سایر اسم های مرتبط] بزرگتر نیاز داریم”
- “به ادامه ادامه دهید”
- ‘Go Pats!!’
- «روز دوشنبه شما پر از قهوه باشد»
- “پرداخت اعتبار”
- “تگ کنید، شما هستید”
- “متشکرم”
- “باز هم متشکرم”
- “با احترام”
- “همه بهترینها”
- “با احترام”
- “با سپاس”
- “با احترام”
- “با احترام”
- “منتظر نظرات شما هستم”
خروجی ورود ایمیل
1. “منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد [چالش] خود هستم”
هنگامی که برای برنامهریزی یک تماس اکتشافی به مشتری ایمیل میفرستید، از ثبت نام خود استفاده کنید تا خود را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد قرار دهید.
2. “برای مقابله با [چالش] با شما هیجان زده هستم”
از این خط در ایمیل اتصال یا پس از تماس اکتشافی استفاده کنید تا به مشتری نشان دهید که آماده و مایل به کمک هستید.
3. “از فرصتی که برای صحبت با یکی از دوستان [عاشق کتاب، صخرهنورد، بومی سینسیناتی و غیره] به شما داد متشکرم”
هنگامی که با یک مشتری بالقوه مشترک شدید، می توانید آن را در خط پایانی خود تقویت کنید.
از طرف دیگر، اگر برای اولین بار است که دست به دست می شوید، این خط را با این موارد تطبیق دهید: “منتظر فرصتی برای صحبت با یک هموطنم [عاشق کتاب، صخره نورد، بومی سینسیناتی و غیره] هستم. “
4. “همیشه لذت بردن از هموطن [آلوم بیتس، هوادار هاکی، طرفدار شوق خود را محدود کنید]”
این خط یکی دیگر از گزینههای عالی برای تقویت ارتباط شما با یک مشتری بالقوه است و به ایجاد یک رابطه در یک تجربه مشترک کمک میکند.
5. “امیدوارم بتوانید در [سرگرمی مشتری] این آخر هفته جا بیفتید”
آیا مشتری – مستقیماً به شما یا در رسانه های اجتماعی – گفته است که واقعاً به یک سرگرمی خاص علاقه دارند؟ اگر چنین است، از این علامت گذاری استفاده کنید. این شادتر از “با احترام” یا “متشکرم” است.
6. “باز هم به خاطر [رویداد آغازگر] تبریک می گویم”
اگر ایمیل خود را با تأیید یک رویداد آغازگر شروع کردهاید، آن را در هنگام ثبت نام مجدداً ذکر کنید تا به مشتریان احتمالی یادآوری کنید که شرایط برای شرکت آنها در حال تغییر است – بنابراین آنها نیز ممکن است فروشندگان خود را تغییر دهند.
7. “امیدوارم این فرصت را داشته باشید که [رویداد آغازگر] را در این آخر هفته جشن بگیرید”
این خط کمی آشناتر است، اما میتوانید از آن با مشتریان احتمالی استفاده کنید که با آنها رابطه قوی دارید.
8. “از [رویدادی که مشتری احتمالی شما درباره آن به شما گفته است لذت ببرید]” یا “به من اطلاع دهید که [رویداد] چگونه پیش میرود”
به چیزی در تقویم مشتری احتمالی خود ارجاع دهید تا به آنها نشان دهید در طول مکالمات خود شنونده فعالی هستید.
همچنین میتوانید برای خریدارانی که هنوز با آنها صحبت نکردهاید، اگر دیدهاید که رویدادی را در رسانههای اجتماعی ذکر کردهاند یا حضورشان را از طریق تحقیقات خریدار مشخص کردهاید، از این علامتگذاری استفاده کنید.
9. “اوه، اتفاقا — موفق باشید در [رویداد]”
از این تغییر زمانی استفاده کنید که شخص دیگر واقعاً در رویداد شرکت می کند (سخنرانی، میزبانی و غیره)
10. “اگر در مورد [پیشنهاد، بهبود حفظ کارمندان خود، تامین منابع فریلنسرهای جدید فناوری اطلاعات، و غیره] سوالی دارید به من مراجعه کنید.”
احتمالاً در طول جلسه اکتشافی خود اعتراضات مشتریان احتمالی را کشف کرده و به آنها رسیدگی کرده اید. اما، اگر آنها شک یا سؤالی دارند، میتوانید از امضای خود استفاده کنید تا به آنها اطلاع دهید که آماده پاسخگویی به آنها هستید.
11. “یک دوشنبه فوق العاده داشته باشید (اکسی مورون؟)”
دوشنبهها عموماً دوست ندارند. با این خط پایانی، مشتریان بالقوه خود را لبخند خواهید زد – و به آنها نشان خواهید داد که یک شخص واقعی پشت ایمیل شما وجود دارد. اما از آن برای کسی که طنز را نمی پذیرد استفاده نکنید.
12. “امیدوارم هفته شما شروع خوبی باشد”
زمانی که مشتری بالقوه را به خوبی نمی شناسید (و نمی خواهید آنها را با چیزی خیلی آشنا به تعویق بیندازید) از این خط پایانی شاد استفاده کنید.
13. “از پنجشنبه خود لذت ببرید (ما خیلی نزدیک هستیم!)”
با ادامه هفته، همه منتظر آخر هفته هستند. به عنوان یک امتیاز، استفاده از «ما» این احتمال را نشان می دهد که شما در یک تیم هستید.
14. “جمعه مبارک — به امید اینکه برنامه های آرامش بخشی داشته باشید”
T.G.I.F، درست است؟
15. “امیدوارم که [روز] شما شنا کند”
اگر میخواهید با «امیدوارم هفتهتان به خوبی پیش میرود، کمی سرگرم شوید، به جای آن از «swimmingly» یا قید دیگری که کمتر استفاده شده است استفاده کنید.
16. “دیدم که [گرم، سرد] در [شهر بالقوه] خواهد بود — [خنک، گرم] بمانید”
کمی شخصیسازی تا حد زیادی کمک میکند.
به خاطر داشته باشید که استفاده از این علامتگذاری با مشتری جدید ممکن است ایدهآل نباشد، اگر رابطهای نداشته باشید که به شما امکان میدهد بدانید که چگونه یک امضای خلاقانهتر دریافت میکنند.
17. “یک روز عالی داشته باشید”
بهطور متناوب، «Splendid» را با «خوب» یا «عالی» عوض کنید تا خطوط پایانی به یاد ماندنی شوند.
18. “به زودی با اطلاعات بیشتر پیگیری خواهد شد…”
می خواهید کمی فتنه و تعلیق ایجاد کنید؟ در اولین ایمیل خود لقمه ای از دانش را در دامان خریدار بیندازید، سپس با قول دادن به آینده پایان دهید.
19. “Sending you good vibes”
با این علامت مثبت به مشتری احتمالی خود یادآوری کنید که در تیم آنها هستید. ممکن است برای برخی افراد بالقوه بیش از حد معمولی باشد، بنابراین قبل از استفاده از آن، عنوان شغلی، شخصیت و صنعت آنها را در نظر بگیرید.
20. “سفر عالی داشته باشید”
آیا گیرنده شما به تعطیلات میرود، برای کار به مسافرت میرود یا از خانه خود دیدن میکند؟ با این علامت گذاری دوستانه نشان دهید که حواستان به آن است.
21. “از تعطیلات لذت ببرید”
این یک گزینه عالی برای استفاده در طول فصل تعطیلات است، اما به ویژه زمانی که مشتری از تعطیلات آتی که در حال جشن گرفتن است یا مشتاقانه منتظر آن است اشاره کرده است.
اگر مشتری احتمالی شما به تعطیلات اشاره نکرده است، از گزینه بعدی در این لیست استفاده کنید.
22. “از استراحت خود لذت ببرید”
اگر مشتری به فصل تعطیلات اشاره نکرده است، اما میدانید که ممکن است یک تعطیلات فدرال در راه باشد که در آن افراد مرخصی بگیرند، بهتر است به سادگی بگویید «از استراحت خود لذت ببرید» یا «از تعطیلات خود لذت ببرید» < /p>
شما میتوانید از target=”_blank”> برای تعطیلات خود استفاده کنید بالقوه ممکن است مشاهده کنند.
عضویت های خنده دار ایمیل
یک علامت خنده دار به ایمیل شما شخصیتی می بخشد و شما را به یاد ماندنی تر می کند. با این حال، محتاط باشید – اگر گیرنده خود را به خوبی نمی شناسید، یک خط پایانی خنده دار می تواند به اشتباه به عنوان طعنه آمیز یا غیرحرفه ای تعبیر شود.
در صورت شک، با یک علامت سنتی استفاده کنید.
23. “ممکن است فروش با شما باشد”
با تشکر از جاش جردن، مدیر عامل fourLetter. اگر میخواهید مرجع کلاسیک جنگ ستارگان را حفظ کنید، میتوانید از “May the force be with you” استفاده کنید.
24. “دوستانه شما [عنوان شغل]”
از این علامت برای پایان دادن به یک یادداشت شاد استفاده کنید. برای اینکه ایده ای به شما بدهم، نظر من می خواند:
ویرایشگر وبلاگ فروش دوستانه شما،
آجا
25. “تا بی نهایت و فراتر از آن”
طرفداران
داستان اسباب بازیاز این خط قرض گرفته شده از Buzz-Lightyear استقبال خواهند کرد.
26. “شاید شانس همیشه به نفع شما باشد”
از زمانی که Hunger Gamesبه یک رویداد بین المللی تبدیل شد، این روش به روشی محبوب (و کمی وهم انگیز) برای خوش شانسی و خداحافظی تبدیل شده است.
27. “هاکونا ماتاتا”
چه کسی به این شعار خوش شانسی از شیر شاه لبخند نخواهد زد؟
28. «زنده باد و موفق باش»
با این عبارت معروف Star Trekسلام ولکان را بدهید.
29. “من فکر می کنم ما به یک [قایق، بودجه، سایر اسم های مرتبط] بزرگتر نیاز خواهیم داشت”
و یک علامت دیگر الهام گرفته از فیلم، چرا که نه؟ وقتی در حال بحث در مورد یک چالش هستید، کلاه خود را به آوارها سر بزنید. به عنوان مثال، اگر پیام شما در مورد سرنخ ناکافی است، ممکن است با این موارد خاتمه دهید:
من فکر می کنم به یک خط لوله بزرگتر نیاز داریم،
جوی
30. “Keep on, keepin’ on”
این علامتگذاری حالت “ما همه با هم هستیم” را القا میکند که میتواند شما را به گیرنده خود نزدیکتر کند.
31. “Go Pats!!”
آیا گیرنده شما همان تیم ورزشی را دوست دارد؟ در امضای مشتاقانه خود این ارتباط را به آنها یادآوری کنید.
32. “روز دوشنبه شما پر از قهوه باشد”
در اینجا میتوانید هر روز از هفته را با “دوشنبه” عوض کنید. این یک اشاره طنز آمیز به افرادی است که می گویند قهوه به آنها کمک می کند هفته را پشت سر بگذارند.
33. “پرداخت اعتبارات”
آخرین ایمیل را قبل از تعطیلات آخر هفته ارسال می کنید؟ از این علامت گستاخانه برای علاقمندان فیلم در میان خود استفاده کنید.
34. “تگ کنید، شما هستید”
بازی “برچسب ایمیل” با مشتری یا مشتری بالقوه؟ این بسته همیشه یک لمس خوب است و عقب و جلو را به عنوان یک سناریوی عادی و نه آزاردهنده در نظر می گیرد.
عضویت های ایمیل حرفه ای
هنگامی که نیاز به علامت گذاری نیمه رسمی یا رسمی دارید، اینها را امتحان کنید. آنها برای مشتریان، مشتریان بالقوه، شرکای تجاری و افراد بالاتر از شما در سازمان شما مناسب هستند — اساساً برای هر کسی که باید به آنها احترام بگذارید.
35. “متشکرم”
این امضای ایمیل کلاسیک هرگز انتخاب بدی نیست. تنها دلیل اجتناب از آن؟ اگر قبلاً در نقطه ای از پیام خود “متشکرم” گفته اید.
36. “باز هم متشکرم”
به این ترتیب، اگر طرف مقابل لطف بزرگی به شما کرده باشد، و شما در گذشته تصدیق کرده باشید، میتوانید دوباره ایمیل خود را با تشکر به پایان برسانید. فقط مطمئن شوید که آنها واقعاً تمام تلاش خود را برای کمک به شما انجام داده اند، در غیر این صورت ممکن است تشکر مضاعف جعلی به نظر برسد.
37. “با احترام”
هنگامی که با شخصی تماس می گیرید که شما را نمی شناسد و/یا در یک صنعت محافظه کار کار می کند، با این خط پایانی رزرو شده بروید.
38. “همه بهترین ها”
این نوعی از “با احترام” است که می تواند با افرادی که می شناسید یا مخاطبین جدید استفاده شود.
39. “با احترام”
مثل شماره 3، این گزینه ممکن است کمی سفت به نظر برسد. آن را برای افراد غریبه و/یا ایمیل های تراکنشی ذخیره کنید.
ثبت نام رسمی ایمیل
40. “با سپاس”
این امضا روشی حرفه ای برای برقراری ارتباط با شماست که از اقدامات، افکار یا بازخورد مخاطب خود سپاسگزار هستید.
41. “با احترام”
اکثر حرفه ای ها نامه های پوششی خود را با این علامت پایان می دهند. این احتمالاً تنها موقعیتی است که باید از آن استفاده کنید — در غیر این صورت، ممکن است به نظر برسد که میخواهید رفیق قلم کسی باشید.
42. “با احترام”
“با احترام” به این معنی است که شما به گیرنده خود موکول می کنید، بنابراین زمانی که به شخصی بسیار قوی تر، با تجربه یا آگاه تر ایمیل می فرستید از آن استفاده کنید. همچنین می تواند به نرم کردن یک پیام بالقوه متضاد کمک کند.
43. “منتظر نظرات شما هستم”
ممکن است دیده باشید که افرادی که درخواست یا سوالی میپرسند از این علامت استفاده میشود، به عنوان مثال، “آیا میخواهید قهوه بخورید و توصیههای شغلی خود را به اشتراک بگذارید؟ مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم…”
متأسفانه، این اغلب بهعنوان سختگیرانه ظاهر میشود. در عوض، «منتظر شنیدن از شما» برای سناریوی مخالف توصیه میکنم: وقتی به طرف مقابل کمک میکنید.
برای اینکه ایده ای به شما بدهم، شاید به دنبال فرصتی برای سخنرانی هستید. یا شاید به آنها اجازه می دهید تا بدانند داستان آنها را در یک پست وبلاگ به نمایش گذاشته اید. هنگامی که ارائه دهنده از این خط استفاده می کند، گرما و صمیمیت را تداعی می کند.
چگونه یک ایمیل را از سیستم خارج نکنیم
در اینجا بدترین راهها برای بستن ایمیل آمده است.
1. “عشق”
ممکن است ناگفته نماند، اما پایان دادن به یک پیام حرفه ای با “عشق” باعث ناراحتی گیرنده شما می شود.
2. «بوسه»، «xx»، «xoxo»، آغوش»
در خطوط مشابه، هر یک از این نشانههای صمیمی غیرقابل قبول است. آنها را برای دوستان و خانواده ذخیره کنید.
3. “مال شما”
این امضای سفت و بیش از حد رسمی تصاویری از نامه های عاشقانه قدیمی را تداعی می کند. آن چیزی نیست که می خواهید مشتری، شریک، مشتری یا همکارتان در هنگام ارائه درخواست یا ارائه اطلاعات به آن فکر کند.
4. “Ciao”
اگر ایتالیایی نباشید، قرض گرفتن این عبارت واقعاً منطقی نیست.
5. “با احترام”
آیا شما همسر یک ملوان در سال 1850 هستید و صبورانه منتظر بازگشت همسرتان به سوی شما هستید؟ سپس از این منسوخ شدن نزدیکتر دوری کنید، به خصوص که هیچ ارتباطی با رابطه شما با مشتری احتمالی شما ندارد.
6. “Rgds”، “Thx”
اگر میخواهید بگویید “با احترام” یا “متشکرم”، با اختصاص دادن زمان برای گنجاندن همه حروف و نه مخفف کردن آنها به “rgds” و “thanks” به مخاطبین خود نشان دهید که برایتان مهم است.
7. “به زودی بیشتر”
مشکل این یکی این است که قول می دهید به زودی پیگیری کنید. اگر در نهایت به زمان بیشتری نیاز دارید، همچنان باید پیامی برای توضیح تاخیر ارسال کنید.
8. “مثل همیشه”
مثل همیشه … چی؟ این ثبت نام منطقی نیست و برای مخاطبین تجاری بسیار پیشرو است.
9. بدون ثبت نام
اگر در حال ارسال پاسخ اولیه به یک مخاطب هستید، امضای ایمیل نباید قابل مذاکره باشد، مگر اینکه در یک زنجیره ایمیل عمیق باشید. درج نکردن علامت ثبت نام در اولین ایمیل شما باعث می شود ایمیل شما غیرشخصی باشد.
یک امضای ایمیل سفارشی< /a> نیز به شدت توصیه می شود. این به شما کمک می کند برجسته تر شوید و حرفه ای تر به نظر برسید – و گاهی اوقات تفاوت بین دریافت پاسخ و عدم دریافت پاسخ را ایجاد می کند.
به دنبال نکات ایمیل بیشتری هستید؟ زمان استفاده از reply، reply all، CC و BCC در مرحله بعد را بیاموزید..
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در 25 ژوئیه 2016 منتشر شد و برای جامعیت بهروزرسانی شد.
منبع:hubspot